Näin rakennat digibisneksen, joka tuo sinulle vapautta ja vaurautta, ja on linjassa sisimpäsi kanssa

Yrittämisessä vapaus, vauraus ja rakkaus omaan työhön harvoin kohtaavat...

Yleisin tapa yrittää näyttää usein tältä:

  • Jatkuva vapaus: ei ole vapautta, koska tehdään kaikki päivät duunia
  • Jatkuva vauraus: ei ole vaurautta, koska ei tiedetä mitä tehdään ja rämmitään suossa
  • Linjassa sisimmän kanssa: eikä ole linjassa sisimmän kanssa, vaan pyritään vaan tekemään rahaa keinolla millä hyvänsä

Joillakin yrittäjillä on vapautta, vaurautta TAI työ, joka on linjassa heidän sisimpänsä kanssa.


Ajattele vaikka niitä ihmisiä, jotka tekevät sydämensä työtä, mutta eivät saa siitä ansaitsemaansa palkkiota, koska he ajattelevat (joskus alitajuisesti) rahaa täysin pahana asiana.


Sitten on myös esim. asiantuntijoita, joilla on kyllä vaurautta... Mutta sen vaurauden he ovat ansainneet kiertelemällä jatkuvasti ympäri Suomea, somettamalla älyttömät määrät joka päivä tai muuten vain kuluttamalla itsensä loppuun.


Entä jos yrittäjyys näyttäisikin tältä?

  • Jatkuva vapaus: saat elää ja tehdä työtä haluamallasi tavalla
  • Jatkuva vauraus: saat ansaitsemasi palkkion siitä avusta, jonka annat yrityksesi kautta ihmisille
  • Linjassa sisimmän kanssa: koet, että juuri sinun on tarkoitus tehdä sitä auttamistyötä, mitä teet

Me kutsumme tätä nimellä...

Uuden ajan digiyrittäjyys

Uuden ajan digiyrittämisen ytimessä on digibisnes, joka tuo sinulle vapautta, vaurautta ja on linjassa sisimpäsi kanssa.


Perinteinen yrittäjä

Uuden ajan digiyrittäjä

Yrityksen ydin on rahan tienaaminen.

Yrityksen ydin on tuoda sydämen lahja maailmaan ja sitä kautta saada hyvää.

Etsitään keinoja tienata ja joskus voidaan jopa juosta erilaisten bisnesmahdollisuuksien perässä.

Keskiössä on muiden ihmisten aito auttaminen ja unelma paremmasta maailmasta.

Toimitaan kuten muutkin yrittäjät toimivat ja rakennetaan yrityksestä itselle työpaikka.

Toimitaan uudella tavalla ja rakennetaan yritys vapauden ympärille (aikariippumattomuus ja paikkariippumattomuus) strategisesti.

Tehdään vuodesta toiseen kuten on ennenkin tehty ja opitaan kantapään kautta.

Katsotaan syviä uskomuksia ja ymmärretään energeettiset lainalaisuudet. Nähdään yritys heijastumana itsestä.

Pyritään tekemään enemmän, saadaksemme enemmän. Yrittäminen tuntuu suossa tarpomiselta.

Pyritään tekemään fiksummin ja strategisemmin. Ajatellaan asiat uudestaan. Yrittäminen tuntuu virtaavalta.

Miten uuden ajan digiyrittäjyys on sitten mahdollista? Ja miten siihen pääsee?

Keitä olemme

Olemme olleet nettiyrittäjinä vuodesta 2009 lähtien. Vuonna 2013 perustimme Campwiren ja Digivallankumouksen, joiden kautta olemme tuoneet digibisnesskeneä Suomeen.


Yrittäjäuramme aikana olemme kokeneet sekä onnistumisia että vastoinkäymisiä, kuten loppuunpalamisen. Kaikki kokemukset ovat suuria opettajia. Ne ovat auttaneet meitä ymmärtämään syvällisemmin itseämme, ja sitä, miten yrittäjyyteen kannattaa suhtautua.


Missiomme on luoda tähän maailmaan Uuden ajan digiyrittäjien joukko. Haluamme siis auttaa ihmisiä tekemään asioita uudella tavalla ilman loppuunpalamisen vaaraa.


Tiedämme 1000 asiaa, joita ei kannata tehdä. Ja tiedämme vain muutaman asian, jotka sitten toimivat mielettömän hyvin. Näiden ansiosta pystyimme mm. tekemään Suomen historiassa ensimmäisinä puolen miljoonan euron verkkokurssilanseerauksen.


Nyt haluamme jakaa kanssasi koko yrittäjähistoriamme tärkeimmän oivalluksen. Kiitos, että olet mukana!

Pekka Mattila

Petri Hiissa

Loppuunpalamisesta rentoon puolen miljoonan lanseeraukseen

Olimme aiemminkin tehneet isoja tuotelanseerauksia.


Esim. Petrin ensimmäinen webinaari vuonna 2014 tuotti n. 14 000€ myyntiä. Ja sen jälkeen teimme useita kymmenien tuhansien eurojen lanseerauksia, ja lopulta vuonna 2018 ylsimme yli 100 000 euron tuotelanseeraukseen.


Mutta stressitasot olivat korkealla.


Koimme myös loppuunpalamisia, jotka veivät meidät ulos "pelistä" useiksi kuukausiksi.


Vasta kun aloimme syvällisemmin ymmärtää uutta Vapauden ja vaurauden virta -malliamme (eli sisäinen maailmamme muuttui täysin!), työmme alkoi tuntua oikeasti rennolta. Ja se näkyi myös tuloksissa. Vuonna 2019 teimme historiallisen puolen miljoonan euron verkkokurssilanseerauksen.

Tämä käännekohta omassa sisäisessä maailmassamme on alkanut tuomaan kaikkea muutakin hyvää.


Elämäämme on alkanut virrata juuri oikeita yhteistyökumppaneita juuri oikeaan aikaan. Kanssamme halutaan tehdä yhteistyötä!


Olemme kuulleet ihmisiltä, jotka haluavat ostaa meiltä jopa 4000€ valmennuksen pelkän yhden 30 minuutin videon perusteella.


Asioista on siis tullut virtaavampaa ja vaivattomampaa.


Tässä me haluamme vain osoittaa kiitollisuuttamme näitä asioita kohtaan. Ja haluamme näyttää sinulle, mikä on oikeasti mahdollista.


Avain tähän kaikkeen oli uusi tapa tehdä bisnestä, jonka hioimme lopulta Vapauden ja vaurauden virta -malliksi:

Vapauden ja vaurauden virta: Malli uuden ajan digiyrittämiselle

Vapauden ja vaurauden virta pohjautuu sille ajatukselle, että se mitä lähetämme maailmaan, saamme takaisin.


Kun hehkumme hyvää, saamme hyvää.


Kun hehkumme vihaa, saamme vihaa.


Jos esim. koira tulee sinua vastaan muristen, haluatko olla sille hyvä? Entä jos se tulisi sinua vastaan häntä heiluen, miltä se silloin sinusta tuntuisi?


Tämä sama pätee myös bisnekseen.


Anna kun näytän, miten:


Vapauden ja vaurauden virta kuvaa hyvän loputonta kiertoa, jossa:

  1. 1
    Fiksumpi suhtautuminen yrittämiseen virtaa sinulta bisneksellesi
  2. 2
    Loistava viestintä ja lisäarvo virtaavat bisnekseltäsi asiakkaillesi
  3. 3
    Raha, asiakasymmärrys ja luottamus virtaavat asiakkailtasi bisneksellesi
  4. 4
    Vauraus ja yrittämisen tuomat opit virtaavat bisnekseltäsi sinulle

Jos edes yksi näistä virtauksista on tukossa, silloin virtaus hyytyy oikeastaan kaikkialla.

Esim. jos jonkun yrityksen markkinointiviestintä on keskinkertaista, silloin asiakkaat eivät välitä kyseisestä bisneksestä, yrittäjä ei saa vaurautta, eikä pysty antamaan kaikkeansa asiakkailleen.

Näitä tukoksia kutsumme suo-kohdiksi.

Ja silloin kun sinulla on kyky muuttaa suo-kohdat virtauksiksi, silloin kaikki mitä teet, alkaa virtaamaan aivan uudenlaisella voimalla.


Näin voit alkaa tunnistamaan ja purkamaan omia suo-kohtiasi:

Minä → Digibisnes

Miten suhtaudut yrittämiseen?

Siihen on helppo suhtautua tavalla, jota on taottu mieliimme vuosikymmenien ajan.

Yrittäjä, joka ansaitsee paljon rahaa vähällä vaivalla nähdään usein ahneena ja laiskana. Mutta entä jos todellisuudessa hän tekee vain fiksummin töitä, ja ansaitsee sen mukaan kuinka paljon lisäarvoa hän tuottaa tähän maailmaan?

Toinen hyvä esimerkki:

Kiireinen yrittäjä nähdään usein tärkeänä ihmisenä, vaikka hän kuluttaa itseään loppuun sekä henkisesti että fyysisesti.

Ja jos arvostat kiireisiä ihmisiä, silloin omakin polkusi saattaa hyvinkin johtaa kiireeseen ja itsensä kuluttamiseen.

Näitä erilaisia uskomuksia ja ajatusmalleja on vaikka kuinka paljon, ja jos sinä haluat rakentaa bisneksen, joka oikeasti tukee unelmiesi elämää, sinun täytyy tehdä töitä niiden uskomusten tunnistamiseksi ja purkamiseksi.


Digibisnes → Asiakas

Kun yritys kommunikoi asiakkaidensa kanssa, silloin useasti terve järki ja perusihmissuhdetaidot unohtuvat…

Ajattele vaikka yrityksiä, jotka puhuvat hirveän muodollisesti ja ”ammattimaisesti” - täysin eri tavalla kuin he puhuisivat ystäviensä kanssa.

Tai sitten yrittäjät miettivät sellaisia asioita kuin ”kuinka monen päivän välein minun kannattaa lähettää sähköpostia?” tai ”kannattaako minun laittaa yritykseni logo omiin some-postauksiini?”

Ei ihmissuhteita rakenneta miettimällä ”kuinka monta sähköpostia minun pitää lähettää?” tms. 🙂

Tässä oli muutama esimerkki suo-kohdista digibisneksen suhteessa asiakkaaseen, mutta näitä soita on paljon lisää. Usein ne ovat ”näkymättömiä”. Virtaava digibisnes vaatii, että näihin suo-kohtiin puututaan!


Asiakas → Digibisnes

Mitä yrityksesi saa asiakkailtasi?

Yritys voi saada mm. asiakasymmärrystä siitä, mitä nämä asiakkaat oikeasti haluavat. Yritys voi myös ansaita asiakkaidensa vahvan luottamuksen. Ja tietenkin, yritys voi saada ansaitsemansa korvauksen antamistaan palveluista.

Usein kuitenkin käy niin, että tällaiset asiat tuntuvat vain kaukaisilta haaveilta.

Yksi syy tähän on, että yritetään miellyttää ihmisiä.

Monet yritykset ovat asiakkaitaan kohtaan esim. liian anteeksipyyteleviä. Tai ne jahtaavat asiakkaita, joita ne eivät oikeastaan halua.

Ihmisten miellyttämisellä saattaa saada tykkäyksiä sosiaalisessa mediassa, mutta se ei tarkoita sitä, että ihmiset haluaisivat maksaa sinulle juuri sinun asiantuntemuksestasi.

Tämä on yleinen suo-kohta yrityksille. Mutta näistä soista on mahdollista päästä virtaukseen.


Digibisnes → Minä

Digibisnes ei tuo sinulle vain vaurautta, vaan se on myös suuri opettaja.

​Bisneksesi voi näyttää sinulle, mikä on oma tarkoituksesi tässä maailmassa. Se voi heijastaa sinulle takaisin omat alitajuiset mentaaliset esteesi.

Monet valitettavasti pelkäävät niin paljon epäonnistumista, eivätkä koe olevansa valmiita yrittämään, että he eivät pääse kokemaan näitä oppeja.

Haasteet ja epäonnistumiset ovat kuitenkin usein niitä suurimpia opettajia elämässä.

(Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sinun olisi pakko kokea epäonnistumisia jatkuvasti! Sitä varten me jaamme oppejamme omista haasteistamme, jotta sinä voisit välttää ainakin ne haasteet.)

Ajattele kuinka usein ihmiset kokevat omat ongelmansa ärsyttävinä ja motivaatiota laskevina… He ajattelevat, että ”miten minulle voi tapahtua näin kurjasti koko ajan.”

Epäonnistumiset ovat kuitenkin askeleita eteenpäin, silloin kun olet niistä kiitollinen, ja koet ne merkityksellisiksi opeiksi.

Kun otat digibisnekseltäsi vastaan kaiken, mitä siltä saat (oli se sitten vaurautta tai oppeja), silloin pystyt kasvamaan ihmisenä jatkuvasti.

Tunnista ja pura juuri omat suo-kohtasi!

Silloin kun edellä käsitellyt neljä suhdetta virtaavat, silloin hyvä kiertää sinulta bisneksellesi (fiksumpi suhtautuminen yrittämiseen), bisnekseltäsi asiakkaillesi (loistavaa viestintää ja lisäarvoa), asiakkailtasi bisneksellesi (luottamusta, asiakasymmärrystä ja rahaa), ja lopulta bisnekseltä sinulle (vaurautta ja oppeja). Se on loputon hyvän kierre, jonka tiellä kuitenkin on aina jotain suo-kohtia!

Me olemme havainneet ja listanneet 120 yleisintä suo-kohtaa, eli tämä teksti antoi vain esimakua tästä asiasta.


On olemassa täysin systemaattinen malli, jonka avulla pystyt tunnistamaan omat suo-kohtasi, ja muuttamaan ne virtauksiksi. Löydät tämän mallin aivan uudenlaisesta verkkokurssistamme:

Avoin Digiyliopisto esittelee...

VAPAUDEN JA VAURAUDEN VIRTA

Verkkokurssi

Vapauden ja vaurauden virta on ainoa verkkokurssi, auttaa sinua muuttamaan suo-kohdat virtauksiksi kaikissa 4 tärkeimmässä suhteessa digibisneksessäsi.

Olit sitten täysin aloittelija tai kokeneempi yrittäjä, tämä verkkokurssi on sinua varten. Olisimme itse tarvinneet juuri tätä kurssia yrittäjänuramme alussa! Ja tämä on malli on ollut aivan välttämätön myös myöhemmissä vaiheissa, koska kaikilla meillä on suo-kohtia.

Vapauden ja vaurauden virta -verkkokurssi: 4 viikon verkkokurssi, joka tekee sinusta uuden ajan digiyrittäjän.

Tehtäväkirja: Yli 30-sivuinen tehtäväkirja, joka auttaa sinua tunnistamaan ja purkamaan 120 yleisintä suo-kohtaa.

Mitä sinulle tapahtuisi, jos saisit edes muutaman suon virtaamaan?

Meillä nämä muutokset ovat olleet ero 100 000€ ja 500 000€ tuotelanseerauksien välillä. Ja ne ovat tuoneet elämäämme ja työhömme paljon muutakin hyvää.


Uskomme, että sinunkin suo-kohtiesi käsittely voi johtaa merkittävään muutokseen.


Sen takia mietimme aluksi, että tämä kurssi voisi olla edullinen ostos 497€ hintaan, koska tähän voi palata aina vain uudestaan, ja syventää omaa ymmärrystään.


Sen lisäksi, työkirjan voi tulostaa ja täyttää uudestaan vaikka joka vuosi.


Mutta me olemme tosissamme siinä, että haluamme tuoda ISON muutoksen Suomeen.


Siitä syystä päätimme tuoda tämän kurssin lähes kaikkien ulottuville vain 197€ (sis. alv) hintaan.


Kun ostat kurssin nyt, saat sen ​edulliseen 197€ (sis. alv 24%)

Sinua suojelee myös meidän takuu:

Väylä virtaukseen -takuu

“Vapauden ja vaurauden virta -malli perustuu niin monen vuoden kokemukselle, että olemme varmoja siitä, että se auttaa sinua, jos otat sen käytäntöön ja katsot omia uskomuksiasi pintaa syvemmälle.”


Sinulla on täydet 14 päivää aikaa käydä kurssia läpi, ja katsoa oletko valmis muuttamaan uskomuksiasi suosta kohti virtausta.

Jos Vapauden ja vaurauden virta -malli ei auttasi sinua matkallasi kohti uuden ajan digiyrittäjyyttä, sinulla on 14 päivää aikaa lähettää meille sähköpostia osoitteeseen tuki@digiyliopisto.fi, ja pyytää kaikki rahasi takaisin.

Osta Vapauden ja vaurauden virta -verkkokurssi nyt

NYT VAIN: 197€ (sis. alv 24%)


Tarjous on voimassa rajoitetun ajan!

Kurssille ilmoittautuminen on päättynyt toistaiseksi!


Jos olet kiinnostunyt kurssista, kannattaa liittyä Avoimeen Digiyliopistoon ja ilmoitamme, kun kurssin myynti aukeaa jälleen.


P.S.: Jos koet, että sinulla on sisäisiä (jopa näkymättömiä) uskomuksia ja suo-kohtia, jotka sabotoivat elämääsi ja bisnestäsi... Ajattele kuinka paljon aikaa pystyt säästämään kun sinulla on systemaattinen tapa purkaa näitä uskomuksia ja muuttaa suo-kohtasi virtauksiksi?


Nyt sinulla on siis päätös edessä - palaatko vanhaan maailmaasi, ja yrität saavuttaa muutosta tavoilla, jotka eivät ole sinulle aikaisemmin toimineet? Vai kokeiletko jotain uutta, ja ruvetaan yhdessä matkaamaan kohti uuden ajan digiyrittäjyyttä?

Copyright 2019-2020 - Digiyliopisto